miercuri, 26 septembrie 2012

Experienta B'estfest 2011


           B’estfest 2011…o oaza de liniste si distractie in acelasi timp… 

     Pentru mine B’estfest 2011 a fost cel mai frumos festival la care am participat pana acum .Un loc bine ales ,nici prea aproape ,nici prea departe de nebuia capitalei care a reusit sa satisfaca orice participant.
     M-am bucurat sa gasesc organizarea asa de bine pusa la punct .Fiecare colt al fest-ului “a avut ceva de spus”.In mini parcul de distractii am fost un “bun sofer ,lovindu-ma de masinute” ca apoi sa ma relaxez in zona cu hamace ,savurand o tigara si o bere rece.Seara ,distractia ,dansul au fost pe primul loc intrand intr-o atmosfera de vis pe Caspa,Nero,Yuffa&hardcore,Pendulum.



   Un loc deosebit pentru mine l-a reprezentat “ zona artistica “,unde am admirat cateva lucrari superbe si am asistat cu placere la workshop-ul de fotografie.
  Cortul Jagermaister ne racorit cu cate un shot,2 ,3 si a incins atmosfera.

 



     
     Campingul s-a dovedit a fi perfect ca si loc de socializare ,am cunoscut lume noua ,m-am distrat alaturi de oameni minunati cu care am petrecut pana-n zori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu